Saturday, July 28, 2012

İrem Bir Dilek Tuttu, Hayalindeki Odaya Kavuştu











Polatlılı İrem'in en büyük hayali kendine ait ve tasarımından renklerine tamamen kendisinin seçtiği eşyalarla donatılmış bir odaya sahip olmaktı.



 Ewing Sarkom hastalığı ile mücadele eden 15 yaşındaki İrem, Bir Dilek Tut Derneği, Make-A-Wish® Türkiye'ye başvurdu ve hayali gerçek oldu. Polatlı’da yaşayan İrem, hastalığı ve tedavisi süresince dışarı çıkamadığı

için dernekten hayallerini süsleyen odayı yapmalarını istedi. "zaman geçirdiğim alanın aslında tamamen benim tasarladığım eşyalarla dolu bir oda olması en çok istediğim şeydi" diyen İrem, IKEA ile işbirliği yapan Derneğin kendisine hazırladığı odayı görünce sevinçten şaşkına döndü. Tamamen kendine ait eşyalarıyla vakit geçirmeye başlayan İrem'in keyfine diyecek yoktu.




TAM İSTEDİĞİ GİBİ BİR ODA

Polatlı Sağlık Meslek Lisesi 2. sınıf öğrencisi, Ewing Sarkom hastalığı ile mücadele eden İrem, ailesi ve doktoru aracılığıyla Derneğe bir mektup yazdı. Mektubunda "Kendime tasarladığım bir oda var. Değişik mobilyalar istiyorum. Fıstıkyeşili, çingenepembesi veya vişneçürüğü duvarlar, cibinlikli yatak, fonlu perdelerin duvarlarla uyumlu şekilde aynı renklerde olmasını istiyorum. Aynalı şifonyer, duvara dalgalı dekoratif ayna, pembe dinlenme koltuğu, tavanda dekoratif yıldızlar ve bulutlar olabilir. Ayıcık da odamı çok güzel yapacak" sözleriyle odasını tarif etti. Dernek, zaman kaybetmeden işe koyuldu ve İrem'in odasını IKEA'nın desteği ile yaptırdı. İrem'in dileği gerçek oldu, artık onun cibinlikli, prenseslere yakışan bir odası var.




HİÇBİRŞEY İMKANSIZ DEĞİLMİŞ

İrem, hayal ettiği odaya kavuşmanın heyecanını yaşarken, mutluluğunu şu sözlerle paylaştı: "Hayal ettiğim resmi çizmişler. Her şey çok güzel olmuş. Tam istediğim gibi, dekoratif aynalarım var artık. Önceden abimle birlikte kalıyordum, şimdi sadece benim olacak. Önceden çok sade bir odam vardı. Şimdi rengarenk. Arkadaşlarımı odamda konuk edeceğim. Yabancı filmlerdeki gibi olmuş. Onların duvarları hep farklı renkler oluyordu, artık benimki de öyle. Cibinlikli yatak hayal etmiştim ve uzun tüylü halı. Ben fotoğraf çekmeyi ve çektirmeyi çok seviyorum. Bir fotoğraf köşesi yapmak istiyordum, bütün sevdiklerimi ve anılarımı bu fotoğraf köşesine, renkli çerçevelere asacağım. Dileğimin gerçekleşmesiyle hayatta hiçbir şeyin imkansız olmadığına inandım" dedi.

No comments:

Post a Comment