Tuesday, July 31, 2012

alışverişim:((((






Biliyorsunuz ki 3 aylık bir bebeğim var.Ve ben kızımı doğduğundan beri emziriyorum.İnşallah emerse uzun sürede emzirmek isterim.Emzirdikçe kilo gidiyormuş dediler.Maalesef kilonun falan gittiği yok. Şöyle bir durum var.Emzirdikçe yeme isteği doğuyor ve de kilon ya sabit kalıyor ya da 1,2 kilo oynuyor ama kesilikle kilo veremiyorsun.En azından benim için böyle diyebilirim.Ben kilolarımı  kafama takmıyordum elbette.Fakat 2 hafta sonra tatile gidicek olmamız ve üzerime hamilelik öncesine dair tek parça olmayışı  beni biraz üzdü.






Sürekli tayt giyiyorm ve üzerime bluzlarımi kombinlemeye çalışıyorm(tayt kombin koymaya başlıycam zaten artık ilerleyen günlerde) aaa  yokk bu böyle olmayacak dedim ve şuan ki bedenime göre kıyafet almam gerektiğini aaanladım. Neyse dün Balçova Agora’ya gittik.Önce Mudo’ya uğradım.Mudo’nun ürünleri çok seviyoruz biz.Özellikle ben Argande kısmına bayılıyorum.İlerleyen günlerde de zaten Argande ile ilgili bir post hazırlıycam.Devam edeyim.Mudo’da 3 al 2 öde kampanyası varmış süper hemen şortlara gittim, üst parçaları zaten bulabilirm diye .Aman Allahlım olmuyorrrrrrrrrrrrr hiçbiri olmadııı.Bu ara eşim bana bıyık altından gülüyor ben farkediyorm.Neyse bulucam dedim inat.Sırasıyla bütü mağzaları gezdim.Tabi hiçbiri olmadıııııı.En çok Mudo daki şortları beğemiştim.Ama olmadı hatta şöyle söyleyeyim üst olarak ta xl olmuşummm maalesef.3 parça üst aldım.Bu ara şortummm hala yokkk.Bildiğiiz mağazalr varsa büyük beden şortlar valla yardım edin bana.Önerilerinizi bekliyorm sevgili bloggerlar:)))Neyse alışveriş sonrası azıcık mutluydum.Sonra eve gelice kendimi topladım bu geçici bir süre zeliş dedim.Bu yazı boşvermem gerektiğini anladım önemli olan benim kızımın emmesi.Varsın ben kilolu olayım.6 aylık sıkı bir programla veririm diyerek kendimi teselli ettim.Tabi eşimde beni teselli etmeye çalıştı.Aldığım parçalar.









































LC Waikiki de bulduğum bu bluz bedenimi kamufle etti fakat ufak değişiklikler istiyor.Birkere ben böyle kolları çok sevmem.O kolları kesicem uçlarına olmazsa tül falan koyarım.Yaptıktan sonraki rssmide koyarım.Hııı bu ara bluz üzerinde kelebek sembol bonusu.



















































Koton'dan aldığım bluz de gayet güzel




bedenimi kamufle etti.üzerindeki kelebekler de bonusu oldu.:)))






















































LC Waikiki bluz buda bu yaz beni idare edecek türden.Belki ufak bir değişiklik olabilir bundada.

















 ŞORTTTTTTTTTT İSTİYORUMMMMM BİRDEEE.OLMADI KENDİM DİKCEM BEL KISMINADA LASTİK TAKCAMMMM NAPAYIMM:)))

No comments:

Post a Comment