Friday, August 24, 2012

PEMBE CÜZDAN ( PİNK WALLET)















Amigurumi tekniği ile ördüm bu minik cüzdan epeydir yapılacaklar listesindeydi.

Kapak kısmındaki  klipsli kısım sevgili YASEMİNKALE den  (malzeme temini ve oyuncaklarla ilgili ne olursa kendisine uğrayabilirsiniz.)

 Üzerine bir şeyler işlemek istiyordum ama  bir süre bekleyecek , birkaç gün önce paylaşacaktım  maalesef  her oturuşumda  okuduğum haberler yüzünden elim gitmedi:((

 Hem güncelleme adına hemde bir ses vereyim diye bu gece paylaşayım istedim.

______________

Güzel Ülkemi  üzüntüye boğanlar,


Yavrulara kıyanlar ve onlara fırsat verenler, iki cihanda kulluk hakkı gerçekse eğer benim sizlere hakkım helal değil asla değil:(((((

Bunu Vatanıma ,Bayrağıma, Milletimize yaşatmaya çalışanlar  kendi çamurunuzda bin beter olun .
Hiç bir şey yapamıyor olmak çok acı veriyor:(((((

  .......................................................................................................  

No comments:

Post a Comment